Data-driven მარკეტინგი

Data-driven მარკეტინგი არის პროცესი სადაც რიცხვების ანალიზის საშუალებით, მარკეტერები იქმნიან წარმოდგენას ისაითებზე და ტრენდებზე. დიდი მონაცემების ანალიზის შემდეგ, ის მომხმარებლის ქცევის პროგნოზის გაკეთების საშუალებას იძლევა.

გუნდი

თამარს ონლაინ ბიზნესის მარკეტინგული სტრატეგიის დაგეგმვისა და მართვის მრავალწლიანი გამოცდილება აქვს. უმუშავია გაყიდვების გაზრდაზე ორიენტირებული მარკეტინგული სტრატეგიის შემუშავებაზე როგორც დამწყებ, ასევე დიდ, უკვე წარმატებულ ციფრულ კომპანიებთან.

სამუშაო ენა: GEO ENG RUS

არასდროს შეწყვიტო შეკითხვების დასმა