ციფრული გაყიდვების ანალიზი

ციფრული გაყიდვების ანალიზი არის ციფრული არხების მეშვეობით განხორციელებული გაყიდვების კომპლექსური მონაცემების ისე ორგანიზების პროცესი, რომ უკეთესი წარმოდგენა შეგვექმნას მათ შესახებ.

გუნდი

თამარს ონლაინ ბიზნესის მარკეტინგული სტრატეგიის დაგეგმვისა და მართვის მრავალწლიანი გამოცდილება აქვს. უმუშავია გაყიდვების გაზრდაზე ორიენტირებული მარკეტინგული სტრატეგიის შემუშავებაზე როგორც დამწყებ, ასევე დიდ, უკვე წარმატებულ ციფრულ კომპანიებთან.

სამუშაო ენა: GEO ENG RUS

არასდროს შეწყვიტო შეკითხვების დასმა